06.11.2010.

Jebacica ili kucna pomocnica

Upoznavanje sa devojkama
Ova priča što ću vam reći je pravi ekskluzivitet. Moje ime je Mark, bio sam 22yo u ovom trenutku, ali dovoljno iskusan da ostvari seks bez problema. To je sada nekoliko dana, jer moja mama je izbacili iz sluškinju, zrela dama koji je napravio sve kućanske poslove za nas, ali moja mama je odlučila angažirati novog umjesto. Ja još uvijek ne znam iz kojih razloga ona je morala otjerati tu ženu i ona nije razgovarao sa mnom ni o njezinu odluku, pa sam ignorirao u potpunosti koliko je stara nova djevojka je bio ili tko je ona, doista, kada je tog jutra, od ponedjeljka , netko je pozvonio na zvono na vratima točno u 12:00 sati. Nisam bio svjestan ove nove djevojka dolazi u to vrijeme, danas. Otvorio sam vrata za nju samo da bi vidjeli ovu duge kose prekrasna djevojka, dijete, stoji na vratima korak, a ona je doista bio vlasnik takvog strašan, nevjerojatno tijelo koje Kunem se nikad nisam vidio nešto kao ovo prije.Upoznavanje sa devojkama
 
Također sam bio u mogućnosti vidjeti i cast, lijepo tijelo u obliku konture, jer ona je nosio pravu haljinu u ovom trenutku, transparentan, koja zalijepljen na svoje tijelo ostavljajući vidjeti više od nje. Naravno, ona je također pokazala lijepo tits dovoljno velika za čovjeka da bude zadovoljan. Ona je, definitivno izgledala tako savršen ...

Upoznavanje sa zenama


 Ovaj anđeo počinje da mi kaže da je došao ovdje, jer ona će biti nova sluškinja, sada da je moja majka ju je angažirao u zadnje vrijeme. Sam joj pokazao tako izašla u i rekao: O moj hi mlađu braću koji su u dnevnoj sobi. Moja mama je započeo razgovor o tome što za čišćenje, kako, i slično. Devojke
 Bez sumnje, ovo Zene pile je previše dobro i to je napravio mene misliti da sam trebao zajebavati joj sljedeće minute, pa sam počeo da pitam kako i kada priliku za to. Morao sam pronaći najprikladnije mjesto i vrijeme da joj ležao u mojoj vlastitoj kući.Devojke Upoznavanje sa devojkama
 Kao što je dana prošlo Zene moja braća više nisu bili kod kuće za dan-znači oni su otišli. Jedan od njih je bio s prijateljem radiš neke errands, dok je drugi bio u školi, a moji roditelji kupovinu u supermarketu.
 
Pa, ja bio sam sada kod kuće
Zene i nije teško pogoditi će to biti moja šansa kao što sam uočio ovo prekrasna djevojka uzlazimo stepenicama ide prema mojoj sobi napraviti čišćenje tamo. Našao sam izgovor da ide gore i pretvarali bih tražiti nešto,Devojke pa sam požurila da se na dnu stepenica i počeo gledati prema gore da vidim lijepo obrazima Zene okrugli magarca, tako savršeno zbog njezine gaćice previše stick joj guza dok je ona bila napreduje na pola puta kroz stepenice.
 
Ona je već bio u mojoj sobi u krevetu svoje dužnosti tako da sam sada je planirao kako da joj se, ali moj glavni brinuti je shvatiti kako joj reakcija
Zene će biti kao što sam pokazao da kao silovatelj. Bi li ona početi borba leđa, ili ona bi odmah u moje tvrdnje? SMS upoznavanje
 I ja sam bio uključen sad pa sam morao da se s odlukom sad: ići tamo praveći sam bio obličje za neke stvari sam zaboravio u sobi. Ona je već učinio s mojim krevetom izradu, te je sada za čišćenje poda, te uređenje moje stvari koje sam ostavio scaterred sve po sobi. Na trenutak sam dobio, bila je u maloj sobu kupka u kutu za čišćenje WC. To je razlog zašto je bio pognut sada pokazuje mi Devojke ogromne i prekrasne magarca, ali nesvjesni moje prisutnosti tamo stoji iza nje. Ja ne znam kada i kako joj se. Upoznavanje sa devojkama

Upoznavanje sa devojkama


 Pa, ja sam pokušao uhvatiti kontrolu nad ovom situacijom i počeo da bi moj potez Zene odjednom, već pripremljen i stajala za ono što će doći naprijed: JA je dobio moj hard štap out ili moje hlače osjetiti svjež povjetarac na njemu. Počeo sam drkati malo za moj štap doći u formu i dobio bliže njoj, polako, da bi smješten točno iza nje, i odjednom joj je snažno za vrat od iza. Kao što je bio uhvaćen je dobio ovaj iznenađenje vrisnula na mene: "Ali ono što radiš ostavi me na miru!
 
Šapnuo sam joj uho: "Ostani rečeno, coz I'm gonna rip da lijepo dupe tvoje sada."
 
Djevojka pokušala pobjeći očajnički pokušava osloboditi moje držanje off joj ruku labav i govoreći: ". Molim vas, nemojte to učiniti, ja nikad nisam bio jeben moj magarac"
SMS upoznavanje
To je dobio mene još više uključiti i sam je uhvatio za kosu povlačenjem s leđa i njezin crtež dolje dok joj glava bila pritisnuta na bazenu, ali to prouzročio joj pognuti čak i više, pokazujući mi više mitski mjehurić magarca, postavite zbijeno u plavo panty koja je uvijek nosila otkako je počeo raditi raditi u mojoj kući.
 
Htjela sam neke akcije, tako zagrijati,
Zene počeo sam dodir magarca iznad napeta i čvrsta panty, i počeo probiti jedan od mojih prstiju između njezine noge na dodir, maziti i moždani udar njezina pička je već toplo, i počeo trzati s četkanjem moj štap protiv magarca ispucati za dobru minutu. Ona je plakala skoro prosio naglas ne da zajebavati joj, ali sam bio odlučno i određene o tome, jer sam već Devojke bila klizna off joj panty s jedne strane na koljena, dok s druge strane uhvatio je za kosu čvrsto, vuče ju sve na putu prema dolje da bi joj pritisnut teško protiv bazena.

Sex oglasi


 Počeo sam da skine panty brusquely i oštro govoreći: "Ovo lijepo dupe neće više biti djevica, a ja ću uzeti dobru brigu o tome sada, vi, osuditi kuja!"Upoznavanje sa devojkama
Moj tvrdi palicom izgledao kao plave čelik, ja sam ga uzeo sa jedne strane, to grabbing čvrsto, moja ruka zahvatila oko osovine, i ja sam počeo trčati po glavi joj dupe ispucati. Moj penis je glava zacrvenjeti od uzbuđenja sam osjećaj, a ne struka vrijeme da joj slamm s jednim praskom, kopanje u magarca, kako bi se početi prasak joj iz ovo. Njezin glasno vrišti od boli i užitka u isto vrijeme mogli čuti oko kuće i mislim da bi to moglo doći do izvan previše. I zalupila joj i iz znatno dok je ona moaned ali to je samo znak zadovoljstva, užitka i sreće koji montiran unutar nje. Rekao sam joj u uho joj:. "Vi osuditi kuja, uzmi ovo, kakav zaslužujete, jer nitko nije bio od vas tražiti da donese da se najlon panty ovdje tako čvrsto kao što to uvijek nositi ste zadržao na meni pokazuje da je okrugli magarca i to mi je okrenut na , nije ti to znaš, kuja? " Rekao sam u sredini ostruge. Devojke Zene
 Nakon toliko slama i gura u nju sfinktera, vrisnula: Zene
 "Aaaaahhhhh, ohhhhhh" U ovom trenutku sam špricati veliki cum koji poplavljeno joj dupe. Zgrabio sam joj crnu ravnu kosu i bez loosing moj prianjanje na nju, počeo sam povući snažno povlačeći joj izvan kupelji sobi. Brzo sam uzela iz sobu kupka i napravio joj nagnuti se nad stol, dok mi s druge strane tražili joj pod majicu, dodirivanje i stroking joj tits.
 
I razdijeliše joj dupe guzovi koristeći moje desno koljeno, a ona je u malo moje tvrdnje. Ja nikada neka moja s druge strane ide off joj crna duga kosa, joj čuvati od pobjeći. 
Devojke Polako poked moj štap na mokro joj pička joj sokove da se osjećaju joj nadut vagina usnama koje je napravio mene misliti ona je bila spremna za seks. Moj štap dobio i iz nje dok je ona mahnito moaned od zadovoljstva: "Aaaaaah, yessss, oh, yessssss, da, kao što je to, što mi se sviđa, molimo vas više, jače, jače, molim vas dajte mi više" molila me potaknuti na potisak joj vruće vaginu. Devojke

Klub za odrasle


 Ja pognut leđima osjetiti dodir njezina mlada koža protiv mina, dok će u njoj polako. U ovom točan trenutak sam odlučio promijeniti ritam. Bio sam iznenađen što je ona rekla da želi kušati moj štap, pa sam ga uze iz njezina pička, sperma kaplje, njezin okrenuo povlačenjem joj kosu, kao i obično, sam je dobio dolje ispred moje štap i ona ga odmah proguta . Penis izgledao kao nestaju unutar njezina usta, gdje se zadržao na sisanje mlijeka zadnje kapi sperma koji je konačno ispuniti joj usta. SMS upoznavanje
 Kao što je ona završila, pao i sjedio na podu pored mene. Mi oboje su bili iscrpljeni od toliko seksa. 34 minuta kasnije, primjetio sam je stajao i imao je počeo skladati joj majicu, ali ne brinite o stavljanju leđa joj panty, što je polaganje pored nje na podu. To rublja je bio rastrgan i otrcan kada mi je očajan rukama je izvukao off joj užurbano.
 
Devojke
Dobio sam na noge odmah jer sam želio više seksa od ove djevojke, pa sam joj gurnula dolje na nju četiri. Rekao sam joj nisam još učinio s Vama i uhvatio je za dvije ruke, stavite ih zajedno i povezali ga s mojim čarapama, drugi kraj krevet nogu. To me podsjetilo da je film iz Madonna "dokaza".  ZeneSam je uzeo od struka s obje ruke i povukao ju u dupe gore poziciju. Nastavio sam za širenje joj noge širok kako bi saznali što je moguće ukazati na cilj joj šupak gdje bih početi raditi sada, joj majicu bio na putu pa sam poderao tkanina, to izvrsno otvaranje i gurnuo mi glavu naprijed penis, to tresak u njoj u potpunosti s jednim udarcem.
 
Sam čuo glasno viče da denie ugasiti ili otkazati osjećala bol, ali ona je samo htio da se zaustavi rekavši moj štap bi bilo previše za nju zbijeno šupak. JA je zadržao joj lupanje dok sam sperma u nju magare. Pretpostavljam da moja sperma ispraznio u potpunosti u roku od magarca kao što sam jet moj špricati tekućine.
 
Devojke
Nastavio sam da labav čvor u krevetu nogu, a ona je pokazala iscrpljena lica, još uvijek malo ljut i rekao: "Vidite ono što ste učinili za mene, ti prokleti motherfucker!" Moj odgovor je došao brzo: ona ne bi mi dati, i nitko ne bi trebao znati o ovom ili moja majka bi kick joj se. Osim toga, nije bilo loše priču ako ona ga je toliko uživala.
 
Naš razgovor je bio više kao i ona mi je rekla da je vrijeme za odlazak. Ona je morala popraviti suknju prije odlaska-sam ostavio otvoren pukotine na njemu.
Zene U ovom trenutku sam precizan uručio joj moje majke majicu, koja je čeka za pranje rublja. Ona je staviti ga na i prihvatili da se vrate ga sljedeći dan. Ja ošamario joj dupe guzovi odbaciti joj govoreći: "vidite sutra, baby." To ju je smijeh! Upoznavanje sa devojkama
Devojke

Нема коментара:

Постави коментар